Skellefteå stad.

Idag har jag och min mor skjutsat hem min syster, passade på att gå på stan och kika lite. Inhandlade ett par tights med dragkedja samt en parfym, Versace - Bright Crystal, dofta som en nyponros kommer jag göra.
Så nu är vi påväg hem, har med mig datorn för att testa hur det mobilabredbandet fungerar vägen mellan Lycksele och Skellefteå. Eftersom jag ganska ofta tar busssen för att h'lsa på syster kan det vara bra med ett mobilt bredband som funkar bra, ska bli intressant att se.
Eftersom jag åkte rullstol idag på stan tänkte jag betygsätta skkellefteå stads handikappsanpassning. Staden i sig får lätt en 10 på en skala 1-10, de flesta affärer får dock bara en 5 då gångarna är alldeles för trånga för en rullstol eller fulla med saker som man knappt tar sig förbi. Men i övrigt är det inget problem att vara handikappad i Skellefteå :).


Ikväll blir det att sitta och skriva på en massa kuvert.. ;)

Min hund ligger bredvid mig här i baksätet, han är underbart fin.

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: M

Haha handikappade lilla älskling!

2009-04-21 @ 19:24:08
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0