En ledsen punkt i mitt inre

Det är trist att folk som flyttar härifrån eller inte bor här längre pga. andra anledningar helt plötsligt försvinner ur ens liv, det är som om man inte ens existerat i honom eller hennes liv. Jag vet, jag och personer i min umgängeskrets, att vi börjar bli vuxna och att man ofta glider ifrån varandra, alla gör olika saker osv. Men jag tycker det är sorgligt att man inte ens kan slänga iväg ett sms med ett fåtal ord som "Hej! Hur är läget?" eller åtminstone svara på sms som skickas till en? Jag menar kom igen, så mycket av er dyrbara tid kan det inte ta att svara på ett sms eller slå en signal bara för att höra hur läget är, eller? Jag skriver inte det här för att jag förbannad på någon speciell person, utan mer för att jag blir ledsen på insidan när jag upptäcker hur lätt en person försvinner, kan räcka med ett par mil emellan och personen är som bortblåst. Jag tycker det är sorgligt.

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: M

Det är sorgligt och hemskt.

2009-08-03 @ 16:05:29
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0