Fear is just a feeling. Fear can never kill you.

Så rätt, snart on my body.

Jag har varit en latis gällande bloggandet, sånt som blir ibland. Inte hänt speciellt mycket heller som är något att skriva om. Köpt ett par nya skor som kanske kommer upp här under dagen om orken kryper sig på. Var och fika igår med Marie och Annie, helt enkelt mycket trevligt, mycket prat för lite tid. Som alltid känns det som, men jaa sånt äre. Bara 17 dagar kvar innan jag påbörjar min resa, blir jätte bra tror jag. Förhoppningsvis kommer den även pågå längre än tre veckor, men det känns coolt att jag inte har en aning om när jag kommer hem, det känns skönt. Jag är redo för något nytt, oberäkneligt, så redo.
Nu ska jag dock färga mitt hår, blir långhårig imorgon, yesbox sånt äre.

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0