Long time no seen

Nu är det bara 8 dagar kvar innan jag drar iväg till Magaluf för att utbilda mig till bartender, känns underbart, och jag är till tusen procent astaggad! Tror det kommer bli en fruktansvärt rolig resa som kommer vara värd att minnas, hoppas så klart på bra väder så jag får behålla brännan även när jag kommer hem! Tyvärr så blir det nog ingen fortsatt tripp för mig, hade ju tänkt mig till Asien efter att utbildningen var klar men jag har insett att jag helt enkelt inte kommer ha råd. Istället blir det att åka hem och antingen dra till Norge och jobba eller fortsätta jobba här några månader och sen dra iväg på en längre resa, för resandet ska bli av, punkt. Just nu ser jag hur som helst mest fram emot Magaluf och att träffa alla som man hittills bara pratat med på Facebook, verkar störtsköna som jag tidigare nämnt, så det blir spännande.
Har förlängt håret igen, btw, blev riktigt bra den här gången! Är verkligen nöjd. Jobbar helg i helgen, min sista, slutar på måndag. Känns både bra och dåligt. Kommer sakna alla härliga jobbarkompisar, finns fan inga bättre. Jobbet i sig klarar jag mig dock utan, men blir väl kanske att jobba lite extra där framöver, man får se helt enkelt. Ne nu blire en kaffetår sen följa syster och kolla på lägenhet.

  
Ska försöka få upp en bättre bild på håret.


Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0