Svensk sommar när den är som bäst

Idag har varit en riktigt skön, ja jag är nästan beredd att kalla den för underbar, dag. Förutom en väldigt svettig stadstur  har jag bara legat och njutit av det underbara vädret som behagat komma hit till Norrland, och jag kan inte annat än säga att jag älskar det. Älskar verkligen den svenska sommaren när den är så som den är och har varit nu ett par dagar, underbart! Har även varit på en cykeltur med min hund som slutade med ett dopp i det blå för att sedan åter lägga sig i gräset och värmas upp av solens strålar, lovely. Så nu har jag precis tagit av mig bikinin för idag och tagit en svalkande dusch, så nu känner jag mig väldigt fräsch med förbättrad bränna och nyduschad look. Ska alldeles strax ta mig ett glas mousserande vin och spela lite sims 3 innan vi ska börja laga till lite käk här hemma. Åter igen, underbart!
Passa på och njut av sommaren och livet, det gör jag!


Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jag vet, jag är rädd för den :P

2009-08-08 @ 10:07:02
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Åh nej, det är en pandemi utan dess like som kommer ta död på halva mänskligheten enligt Aftonbladet :P

2009-08-08 @ 16:11:10
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0