Vad är det som händer egentligen?!

Dag efter dag, tidning efter tidning, allt handlar om mord, unga flickor och pojkar blir sparkade till döds, knivhuggna till döds, skjutna till döds, av JÄMNÅRIGA?! Va fan är det som händer i Sverige, folk mördar varandra hit och dit som om det vore likvärdigt med att slå ihjäl en fluga. Vart är moralen och empatin i människor nu för tiden? Vi lever inte i en datavärld eller i en påhittad film med skådespelare som kliver upp efter att ha fått stå emot så mycket stryk så det vore totalt omöjligt för denne att stå på benen, överleva. En verklig, mänsklig människokropp tål inte hur många sparkar och slag som helst, man kan inte hoppa på ett människohuvud utan att det blir konsekvenser utav det, man kan inte sparka på en liggande människa hur länge som helst och sedan tro att denne ska kliva upp och gå därifrån, det funkar inte så! Fan vad jag blir förbannad! Folk tar människors liv där ute utan att inse vad fan det är de egentligen gör, att ta en annan människas liv är inte som att skjuta ihjäl en liten jävla spelgubbe på WOW eller något annat jävla skit dataspel. Polisen verkar ju hitta mördade människor överallt, mestadels unga människor. Jag blir ledsen, det gör ont i mig när jag tänker på hur Sverige utvecklas, usch det gör mig spyfärdig.


Var rädd om varandra.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Jo vi pratade om det jag och Elin, att ta en veckodag alltså, typ efter en dag på stan, den veckan? Hur jobbar du då? Vi har slutat jobba då i alla fall :P

2009-08-11 @ 12:22:41
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Min sista dag är den 21 och hennes den 23 :P

2009-08-11 @ 16:43:26
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Hazel

vi satt och pratade om det där för några dagar sen.. det är hemskt! jag håller med dig.

2009-08-14 @ 17:04:07
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0