En kvinnas rätt att älska (och köpa) skor!

I mitt liv, just nu, finns inget bättre än skor. Skulle utan tvekan eller ångest kunna lägga hela min månadslön, varje månad, på skor, alla sorters skor. Skor är något helt underbart, som har någon sorts magisk effekt på mig. Idag t.ex. fick jag hem mina nya väldigt fierciga gladiator heels, som jag med stolthet ska bära i sommar, och helt plötsligt glömde jag totalt bort att jag just hade drömt mig bort till djungeln och varma vindar. Jag satt på mitt rum och skådade dessa vackra skor och log så där fånigt för mig själv... Inte riktigt kanske, men det var inte långt ifrån att jag bestämde mig för att stanna hemma från jobbet för att kunna sitta i mina nya vackra skor hela dagen och bara känna mig helt upprymd och nöjd.

Gick förövrigt ganska bra på jobbet, har dock inte kunnat lista ut än hur fan jag ska palla att jobba där till augusti men jag filar på en lösning.. Nu blir det dock sängen med lite bokläsning.

 
Fiercylicious!                                                        Mina vanliga gladiatorsandaler.


Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: linn

men dom var gode snygg!

2009-02-18 @ 03:06:08
URL: http://ljnnn.blogg.se/
Postat av: linn

jamen barnen är så otroligt söta! jag ska pussa lite på dom från dig också

2009-02-19 @ 00:33:48
URL: http://ljnnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0