Fika och porr?

Går kvällen kan beskrivas som riktigt trevlig, har egentligen inget att klaga på, var trevligt från det att jag öppnade min första cider, tills dess att min mor hämtade mig halv 10 imorse och jag insåg att jag ska jobba ikväll.. Men som sagt, inget under gårkvällen som går att klaga på egentligen! Lite märkligt dock att någon man inte pratat med på typ 5-6 år, någon som man gjort ganska klart för att man inte vill ha något med att göra, helt plötsligt kommer fram och försöker få med en hem. Det var jag inte riktigt beredd på, men whatever, denne person förstod nog, om inte igår så idag, att det är ganska lönlöst att överhuvutaget försöka. Väldigt bra musik som spelades också, stort plus!

Dock blev det bara fika, ingen porr..

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: Mariélle

En present från mig till dig :)

2009-03-25 @ 12:04:20
Postat av: Anonym

http://men.style.com/gq/features/slideshow/v/031609RPAT?loop=0&slideshowId=slideshow54480&iphoto=0&nphoto=9&play=false&cnt=1

2009-03-25 @ 12:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0