Friends with beneftis

Bry er inte så mycket om rubriken, skrev den mest för att jag inte kunde komma på någon bra rubrik. Och iof för att jag tycker att friends with benefits är ett jävla bra påhitt, man kan ha hur många såna vänner som helst, jag klagar inte ;P
Nog med halvsnuskprat..

Dagen har ägnats åt hundpromenad, alldeles för mycket te och kaffe, samt en snabb stadsvandring med Annie. Jag införskaffade sex svartmönstrade ljuslyktor att ha på mina nyuppsatta ekhyllor, det blev fiercy. Har kommit på att jag älskar att böja ordet fierce lite som jag vill, sen om det i slutändan överhuvutaget blir ett korrekt ord det är inte så viktigt. Fierce, fiercy, fiercelly, fiercelicious, osv osv osv. Nu sitter jag hur som helst och väntar på att Victoria ska dyka upp och visa sitt vackra ansikte i min dörröppning, får se vad vi hittar på för mys. Förhoppningsvis blir det några avsnitt av älskade OTH, mjooo så får det nog bli!

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: V.

naw, lillen.. sova, mm.. snuttinutti.

2009-02-17 @ 01:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0