Människor som du får mig att vilja kräkas

Idag är det fredag, sista helgen på mototveckan även. Har verkligen inte spenderat mycket tid på diverse aktiviteter som pågått under veckan, dels har jag jobbat dels har jag varit i skeå och dels har vädret varit kasst. Är väldigt dåligt väder nu också, men nog ska vi trotsa det alltid och bege oss ner på öltältet ändå, jajjemän. Dock måste jag ju jobba nu i helgen ändå, pga att en väldigt underlig och oansvarig människa inte kan bete sig som normalt väluppfostrat folk utan bara skiter i allt som har med ansvar att göra. Känns förbannat surt då jag faktiskt, verkligen verkligen sett fram emot en hel veckas ledighet.. Men men vad gör man? Jag är inte en sånt skitstövel så jag sviker mina arbetskamrater, så jag får vackert knalla iväg till jobbet imorn 07.30.

Nu ska jag dock försöka göra mig vacker inför kvällens festligheter.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0