Typiskt..

Jag har gått och blivit sjuk/förkyld, vet inte vad jag ska kalla det eftersom sjuk låter för allvarligt men förkyld låter inte heller bra, för då vill jag lova att det här är den värsta förkylningen jag någonsin haft. Inatt har jag vaknat ungefär 4miljoner gånger av att jag antingen inte kunnat andas, eller för att jag trott jag ska frysa ihjäl alternativt svettas ihjäl, eller helst allt på samma gång. Min syster som ligger under mig i våningssängen har hostat i sinne, samt haft 39 graders feber, så vi har nog smittat varandra.. Har till och med ringt och sjukanmält mig, så idag ska jag gå runt i mina pyjamasbyxor och farfars tröja hela dagen och snörvla, hade hellre tagit på mig bikinin och lägga mig ute i solen. Typiskt att man ska bli sjuk på sommaren, i början av röten, kommer aldrig bli frisk.. Bajs.



Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

SVININFLUENSAN? :O

2009-08-07 @ 13:20:45
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0