Glad Midsommar

Hoppas alla får en underbar dag i det hittills vackra vädret!

Ja idag är det midsommar, vädret blev inte så tokigt som det var sagt så jag känner mig överlycklig! Ska grilla och ha det trevligt ikväll hos Oskar, så ska försöka hinna med att handla inför middagen innan jag åker och jobbar. Känns surt att jobba till 4 och sen stressa och göra sig iordning, jag som brukar vilja ha hela dagen på mig att göra mig iordning när det vankas kalas :P Men jag får tänka på att det blir mycket pengar en dag som denna. Så för att kort sammafatta hur kvällen förmodligen kommer se ut; Grillning, vin, vin, lite mera vin, lite fotboll, kubb, vin, mycket skratt, och lite mer vin.

HA EN UNDERBART MIDSOMMAR ALLA FUCKERS!

Sköt om er.

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0