God morgon världen.

Idag var det måndag igen och idag ska jag ner till han på hörnet och boka tid, vill göra/ha den nu! Min kära syster ska va chaufför åt mig och rulla ner mig dit för att se vad karln säger, spännande.

Gårdagen var inte lika spännande då jag satt på akuten från 12 - 18.15. Det jag fick utstå går inte att beskriva, nålar på foten är bland det värsta jag varit med om! Smärtan låg på ungefär samma nivå som när jag bröt av fotjäveln, bara en annan sorts smärta.. Huva. Så nu har jag nytt gips, ett vanligt kalkgips denna gång eftersom de på akuten inte kan lägga det plastgips jag hade förut, som förövrigt är mycket bättre och mycket lättare. Ska ju dock tillbaka på lassa om exakt en vecka för att slita bort stygnen så då får jag ett bra gips igen!

Ne nu ska jag äta frukost.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0