Ut i friheten!

Ja, idag ska min älskade mor ta med mig på stan i min fränaste weelchair.. Ska dock bli underbart att få komma ut och slippa sitta inne eller på gården hela dagen, sen har jag ju möte på jobbet också! Idag händer det mycket! Haha i alla fall om man jämför med vad som hänt de senaste dagarna, vilket är naada. Duschade även idag, vilket är med livet som insats kan jag säga, därför är det alltid lika underbart när jag fått duscha eftersom det, av förklarliga skäl, inte händer lika ofta som förut. Men varannandag blir det iaf.. Jaja, nog med väldigt intressant information hur ofta jag duschar.

nätshoppingen kommer bli min död nu när jag har hela dagarna på mig att ägna mig åt det! Måste sluta sitta vid datorn känner jag, blir automatiskt så att man går in och kikar på ungefär alla shoppingsajter som finns i hela världen, nästan. Och då blir det lätt att det försvinner några hundringar här och där.. Ska iaf ner till han på hörnet och boka tid idag, spännande! Den kommer bli awesome ;)

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0