God morgon världen!

Blev en liten sovmorgon idag, skönt skönt. Har precis ätit frukost, är en riktig frukostmänniska som inte förstår sig på folk som hatar att äta på morgonen?! Äter hellre frukost än något annat mål på hela dagen, plus att man faktiskt mår mycket bättre och orkar mycket mer när man startat dagen med en bra frukost. Haha nu lät jag som värsta gnällmorsan, men det är ju faktiskt sant och sanningen kommer man aldrig undan. Sådeså..
Vad händer annars idag då? Ganska mycket faktiskt, ska städa, handla, träna och förhoppningsvis hinna med att lunchdejta med Annie, så inte är jag göralös inte! Ikväll ska jag vara hundbebisvakt åt Ikaros då syster, mor och far ska och kika på musikalen som jag var och såg igår. Myspys!

Ne nu måste jag skynda mig med städningen om jag ska hinna med allt!


        Dagens frukost: Lingongrova med skinka och ägg på,
            ett äpple samt ett glas färskpressad apelsinjuice.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0