kvar i nåt jag lämnat..

Du släckte alla ljusen den natten och jag minns varje sekund.
Min sorg blev deras glädje för en stund.
Och jag följde dig längst vägen den natten, så vuxen i din hand.
Men om en vän kan viska och ett löfte brista, då går jag hellre hem.
Kvar i nåt jag lämnat.. Du håller mig kvar i nått jag lämnat, för länge sen.
Och jag drömmer om en framtid utan dig..

Vi hoppas på ett underverk gällande min rygg imorgon då? Det gör vi.. Annars jobb en liten stund på förmiddagen, middag hos syster samt umgås med Mariéllen, länge sen och efterlängtat. Dessutom ett besök på $store för att lämna tillbaka tre tavlor jag köpte där, skulle verkligen vilja träffa den person som monterat fast upphägnings(?)anordningen på dessa tavlor.. Bara för att försöka förstår hur personen i fråga riktigt tänkt, inte överhuvutaget skulle jag gissa på. Men men, sängen nästa då? Vi säger så.

Sköt om varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0