Tess Tips!

Dagens tips kommer här!

Kolhydrater är något som går fetbort när man käkar GImat, alltså; ingen pasta, potatis, ris eller bröd (bland annat). Därför är dagens tips ett pastaalternativ om man någon gång känner sig sjukt sugen på t.ex. pasta och köttfärssås. Squashtagliatelle! Det är faktiskt jätte gott och funkar utmärkt istället för pasta. Man hyvlar bara squashen till "tagliatellestrimlor" med en potatisskalare. Sen kokar man squashstrimlorna i lättsaltat vatten i ½ minut före servering. Enkelt och väldigt gott!

Superbra tips tycker jag!

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: Hazel

åh det ska jag prova! jag går också på gi (elr så gott jag kan iaf) :P haha

2009-06-03 @ 17:48:23
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0