Cause you know I'd walk a 1,000 miles

If I could just see you..tonight.

Sitter och lyssnar på Vanessa Carlton - A thousand miles. Kan nog aldrig bli less den låten, love it.

Fick ett trevligt samtal från lilleJack från Turkiet idag, åh vad jag saknar den lille mysgrabben, han är egentligen äldre än mig, men ack så liten.. Han är nog en av mina bästa vänner även fast han bor väldigt långt bort. När vi var där tror jag inte det gick många sekunder utan att jag skrattade när vi umgicks. Och nu kan jag verkligen berätta och prata med honom om allt och veta att det inte kommer föras vidare, dels för att han inte känner någon annan förutom Vick och Linn här i Sverige och dom vet redan allt om mig. Men dels för att han är en sån genomsnäll människa så han skulle aldrig göra det. Nog för att jag inte alltid är säker på att han förstår allt jag säger, men det är bara roligt. Ne, det var en uppiggande samtal. Måste nästan dit nästa sommar när han är färdig med armén (lumpen i turkiet) så jag får träffa honom. Japp det är bestämt nu.

Påsken har varit riktigt avslappnad och skön, bara varit i stugan och tagit in varenda minut av solen, suttit på bastubron med benet i vädret och bara njutit. Ätit god mat, lite för mycket godis och umgåtts med familjen. Kan det bli bättre? Därav en anledning till att det inte blivit mycket bloggande, nog för att jag hade med mig datorn, men kände helt enkelt inte för det.
Idag har det regnat! Tror aldrig jag blivit så glad över regn någon gång, snön smälter fortare och sommaren kommer närmare, älskbart. (inget ord kanske, men wow)

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0