Diva is a female version of a hustla'

Fan jag uppdaterar sällan, äsch..

Gipset är iaf väck nu, så förbannad skönt! Så idag har jag gått/haltat mig fram på stan med min moder, riktigt fint väder. Inhandlade äntligen ett par solglasögon, blev ett par äckligt snygga från Dyrberg/Kern vill slicka på dom när jag ser dom, ett nagellack, samt DKNY's nya parfym (rosa äpplet) luktar riktigt gott. Sen var dom så generösa så man fick bodylotion, duschcreme, läppglans och en liten till parfym från DKNY (röda äpplet) när man köpte valfri parfym från DKNY, inte illa pinkat!
Har även varit nere och kikat på min framtida tatuering, den kommer bli GRRYMM! Kan knappt bärga mig tills det är dags. Kommer göra svinont, kommer bli svinbra ;)

I helgen ska Victoria bo med mig, min familj drar till stugan men det kände inte jag för så då ska jag gosa med Vick hela helgen istället, det kände jag mycket mer för ;) Nu tror jag dock att jag ska sätta mig i solen en stund med mina nya brillor. Diva is a female version of a hustla'.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0