Min älskade bästaste vän Linn befinner sig för långt bort

Mmm, det tycker jag.  Men det är en fröjd att få läsa dina mail varje dag, och veta att du har det så fruktansvärt bra. Och snart ses vi, jag ger dig max två veckor när du kommer hem, sen är det du som packar en ny väska och kommer till mig! Älskar när du skrev "hade jag varit hemma hade du inte ens märkt av att du brutit foten, för då skulle jag ha tagit med dig på en massa äventyr". Du är söten du, och jag tror dig mitt busfrö. Du hade fått sitta i mitt knä medans vi kört med rullstolen nerför alla backar i stan.. Åh jag saknar dig.

Nog med ledsamheter, jag är glad för hennes skull.
Annars idag kommer Marie förbi och ska fika, det ska bli riktigt mys. Inte umgåtts med henne på.. alltför lång tid. Så vi ska fika av alla godsaker som jag har bakat under min långtråkiga tid. Tror även att jag ska bjuda henne på en chailatte. Har dock förvarnat henne att jag inte ser ut som någon skönhet idag, usch jag blir nästan rädd när jag kollar mig i spegeln..

Imorgon ska jag och ta bort stygnen och jag är så väldigt jätte nervös, känns som att det kommer göra ont?! Annars händer det nog inte så mycket den kommande veckan, hoppas mitt paket från nelly kommer, helst imorgon! Men förmodligen på Tisdag eller Onsdag, med mina väldigt vackra skor och min väldigt coola tygpåse/väska samt den väldigt fina T-shirten. Sen börjar ju såklart påsken på typ torsdag? så det blir säkert mys.

Ne ska försöka göra nå vettigt kanske.

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: V.

I really miss her to.

2009-04-05 @ 18:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0