Äntligen

Nu var denna jobbarhelg över, känns oerhört skönt. Även fast jag bara jobbade lördag, söndag (Oftast jobbar man fredag, lördag, söndag och halva måndag när man har jobbarhelg på mitt jobb) så har denna helg känts oändlig. Men nu är den som sagt över, jag har störd mensverk och fruktansvärd pms så ikväll ska jag duscha och sen baka en kladdkaka som jag kan njuta av i TVsoffan. Marcus är även påväg ner, vilket känns trevligt då jag inte träffat karln på väldigt länge. Grymt skönt att vara ledig imorgon, älskar att kunna sitta uppe länge på kvällarna och spela yatzy med familjen, eller bara nörda vid datorn utan att behöva känna någon ångest över att man ska upp kl 6 morgonen därpå. Love it.

Ne som sagt, duschen nu så jag inte står här nakenfis då Mackan kommer, skulle vara lite pinsamt.

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Haha, ja då får han se något han aldrig sett förut ;) Jag jobbar 7-16.30 måndag-tisdag, 7-12 onsdag (så då kanske vi ska hitta på något?) och 7-16.30 torsdag, fredag åker vi till umeå och jag är ledig lördag-söndag. Jag är så jävla sugen på att gå ut och bli tipsy, synd att inte Elin är ledig i helgen då kunde vi ju ha haft kräftskiva då, men vi kanske ska försöka få ihop ett partygäng? Vad säger du? ;P

2009-08-09 @ 19:32:29
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Jag hade siktat in mig på helgen efter en dag på stan, för Elin jobbar en dag på stan helgen istället för mig så jag får vara ledig och redlös. VARFÖR SKA DET ALDRIG STÄMMA? :P Jag blir arg.

2009-08-10 @ 19:05:12
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag ska skriva ett mejl till dig imorgonkväll, jag måste få skrika ut lite grejor jag har inom mig.



Saknar dig,/V.

2009-08-11 @ 05:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0