En naken Tess i djungeln?

Jag är inte gjord för att bo i Norrland, jag hatar kyla, jag vill typ sätta mig på golvet och grina när jag ser att termometern visar under 10 grader kallt. Vilket den utan tvekan gjorde imorse.. Usch. Gud, om du finns, ta mig till ett varmare klimat där jag kan springa naken och känna varma vindar smeka min kropp. Åh, de lät fiiiint. Känner mig på tagg/flum/cp humör idag.

Haha fick just upp bilder i mitt huvud på hur jag springer i typ djungeln, helt naken, och skrattar för mig själv! hrrmm, inte fint. Ne nu är det färdiglekt, nu måste jag börja förbereda mig mentalt för att gå till jobbet snart, tro mig, mental förberedning är något som krävs nu mera inför en 9 timmars arbetsdag på mitt jobb... Bli inte förvånad om jag kommer hem och är död ikväll, det kan hända.

Sist en bild så ni kan förstå hur mycket jag grinade imorse när jag klev upp.


Sköt om er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0