Ledig dag

Underbart det är att vara ledig, tror dock det beror mest på att jag är så förbannat äckligt less på mitt jobb. Trodde jag skulle få ligga och pressa flera timmar idag, men icket. En halvtimme efter att jag lagt mig började molnen hopa sig och det blev näst intill helmulet, så in i duschen for jag och sen upp på stan och gjorde bort en massa ärenden med Vick. Inhandlade äntligen ett vristskydd så nu kan jag äntligen börja promenera igen, blev även ett par gåstavar som ska få följa med på mina prommisar. Blev även en hårfärg så nu är det lite mer liv på barret, gillare.
Ska snart börja sätta på mig ansiktet och hitta något lite mer anständigt än tights och BH, jag och Vick ska nämligen gå på Knut'n och käka ikväll, samt dricka lite för mycket vin än vad som känns vettigt på en vanlig onsdag. Ska bli trevligt, och jag längtar efter vin. Så den som känner sig social, på bra humör och sugen på vin får gärna göra oss sällskap! (inget måste att vara sugen på vin kanske, men vi vill inte ha med oss några surpular eller tråkiga människor ikväll.)

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0