Dagen efter igår

Haha tror sista inlägget uppkom efter x antal glas vin. Vi hade iaf sjukt trevligt hos Oskar, han hade lyckats med maten och det var trevlig stämning. Blev även lite fylle brännboll som slutade med köttsår på vicks smalben, samt att jag överskattade min fotled, hade ont när jag kom hem kan jag lova. Idag blir det stugan tills gud vet när, känns som att jag måste isolera mig från det mesta ett tag, kommer dock ha med mig datorn haha. Mest för att spela sims 3 ;) Lite oönskade känslor som börjar komma fram, därför måste jag isolera mig och tänka på annat ett tag. Finns inget bättre ställe att göra det på än i stugan, lugnaste platsen i världen. Blir trevligt att umgås enbart med familjen också ett tag, förutom när jag jobbar förstås.

Nästa helg är det storuman dagarna, som vanligt verkar det ska bli strålande väder, great! Måste vara något speciellt med storuman för det är tamme fan alltid bra väder på storumandagarna. Vi klagar inte.

Hoppas alla hade en lika trevlig midsommar som jag!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0