God morgon Lycksele

Imorse var jag ingen tröttis utan jag tog mig faktiskt upp klockan 07:00 for iväg på min förbannade cykeltur som blivit uppskjuten sen i måndags pga. Skitväder och att jag försov mig en morgon. Men hey! Imorse blev cykelturen av, när jag cyklat i motvind nog länge (trodde jag skulle kräkas) cyklade jag förbi solariet och låg och njöt i 12 min innan jag cyklade hem. Så nu har jag precis ätit frukost bestående av äggröra, rökt skinka och sallad, samt ett stort glas citronvatten. Inte fy skam kan jag säga, inte alls.
Nu luktar jag dock stekt korv, så duschen känns som ett väldans bra alternativ. Är förövrigt torsdag idag, vilket betyder städdag.. Inte alls taggad, inte för fem öre, men det är skönt när det väl är gjort så jag får tänka positivt helt enkelt. Men som sagt, duschen nästa!

Ska försöka klura ut ett riktigt bra Tips idag så håll ögonen öppna!

Sköt om er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0