Lättnad

är dagens ord.

Idag är det fint väder ute, finare än igår tror jag till och med! Så idag får det nog bli en prommis och njuta av solen innan jag börjar jobba halv 5. Fick förövrigt igår veta att jag fått löneförhöjning, inte illa inte illa! Dock så har jag kanske inte speciellt hög lön ändå, men när man bor hemma och inte har några som helst utgifter förutom att handla sin egen mat nu på sommaren och spara resten till resor och dylikt, då känns det braaa! Idag ska jag också betala in delbetalning 2 till barskolan, fan bara 2 månader kvar nu känns så jävla great!

Midsommar imorgon, längtar efter sill, ska bli gött! Nu ska jag dock hoppa i systers säng så hon kliver upp någon gång!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0