Long time no seen

jaa nu vare ett tag sen, igen. Haha jag känner mig verkligen värdelös, men men. Jag skriver när jag känner för det och det känns bra! GI maten går fortfarande hyffsat, inne på 3dje veckan nu ;) Dock har det blivit lite fusk här och där, en lunch eller fika med vännerna, men som jag brukar säga när någon frågar "men går inte du på GI?" "Jo men jag tänker inte bli en sån tråkig människa som inte ens kan unna sig en fika eller en lunch med sina vänner". Att fika är något svenskar gör, jag är svensk därför gör jag det också. punkt.

Förövrigt så är det ändrade planer för min del och jag är sjukt taggad! Blir såklart fortfarande Maggan i september, kan knappt bärga mig innan jag får träffa alla sköna peoples som ska med så det tvekar jag inte en sekund på om jag ska åka dit eller inte. Men sen, mina vänner, då jävlar blir det transmongoliska järnvägen! Transibiriska järnvägen känner säkert fler igen, men den går faktiskt bara genom Ryssland, transmongoliska startar precis som transibiriska i ryssland, men fortsätter genom mongoliet och kina och avslutar i Beijing. Så jävla coolt! Så makeup och hårstylist utbildningen får vänta, men jag är ung jag har hela livet på mig ;) Känns som att jag vill göra bort att resa innan jag börjar jobba med, förhoppningsvis, mitt framtida yrke. Så jag får se om jag får med mig någon fler på min resa, vore roligare att åka med någon och med tanke på att jag redan pratat med flera som ska med till Maggan som vill precis det jag vill, resa ut i världen och leva livet och se en massa saker så ska det kanske inte vara något problem :) Om inte annat åker jag själv, vägrar sitta och vänta på att jag ska hitta någon som vill ut och se världen med mig, fuck no.

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: Elin

Bra inställning, Fika är en mänsklig rättighet! :D Och, det är du som ska ha kontroll över maten och inte tvärtom, du vill ju inte sluta som mig ;) Kul att det funkar ändå, man får ju så mkt mer energi och känner sig piggare när man äter näringsrik mat! Lycka till!



KRAM

2009-06-18 @ 12:22:55
URL: http://hiraedd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0