Tess Tips!

Ska försöka bjuda på ett litet Tips varje dag hade jag tänkt. Dagens tips kommer här!

Alla vet förmodligen att det är viktigt att få i sig mycket vatten varje dag, 1,5 - 2 liter varje dag rekommenderas. Ett tips på hur man ska komma ihåg att dricka vatten är att mäta upp t.ex. 2 liter i en tillbringare som man sedan har ståendes antingen i kylen eller på bordet (jag som föredrar rumstempererat vatten har min tillbringare ståendes på bordet) på så sätt kommer man lättare ihåg att ta sig ett glas nu och då för då vet man att innan man går och lägger sig på kvällen ska tillbringaren vara tom. Det blir mycket lättare, jag lovar!


                    Smaksätt gärna med t.ex. Gurka eller citron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0