The sims 3!

Fick hem the sims 3 idag så jag har inte ens hunnit skriva något inlägg än. Mera the sims ikväll! Så jävla skoj spel.
 
Idag klev jag inte upp förrän halv 11, var grymt skönt med en riktig sovmorgon måste jag säga. Gjorde äggröra med parmesan i och bacon till brunch, sen for jag ut på en cykeltur, for på OK och hämtade mitt paket och sen cyklade jag till solariumet. Cykelturen blev dock inte så långt som jag tänkt mig då det började småregna just som jag gett mig iväg så det blev nog bara 3-4 km, men det är ju bättre än inget iaf! Var grymt skönt att sola idag, valde ståsolariumet denna gång i 8 min, men shit vad varmt det blir i det solariumet! Trodde jag skulle brinna upp innan slutet, men samtidigt var det så grymt skönt så jag fick rysningar genom hela kroppen. Blir nog det hädanefter också. Jag blev även riktigt nöjd med det som kom i paketet från Lindex, ett par bikinitrosor, vanliga svarta med lite högre midja, samt en solhatt som jag blev helt förälskad i! Dessvärre var bikiniöverdelen som jag beställt slut så nu måste jag jaga rätt på någon annan.. Hatar sånt.

Till middag idag har jag gjort en salamisallad med en massa gott i, ska bara steka bacon och riva parmesanost som ska vara som garnering, är dock inte hungrig än så blir att vänta en stund till med maten. Ordbajseri..


                    Kommer passa perfa på Magalufbeachen ;)

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stå solariet är helt klart bäst!

2009-06-16 @ 00:54:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0