Torsk till middag.

Önskar att jag kunde göra min blogg lite roligare, men jag är totalt värdelös på att överhuvutaget förstå vad som står när man klickar på design, så jag tror jag skippar att försöka ge mig in på det. Men om det finns någon vänlig själ som känner för att förbarma sig över min blogg får denne gärna höra av sig :)

Blir som sagt torsk idag till middag, har dock inte riktigt kommit på vad jag ska göra av den.. Lutar dock åt att jag bara steker den och kryddar med salt, peppar och citronpeppar och äter den precis som den är tillsammans med en god sallad och någon sås. Enkelt = gott. Till mellanmål idag blev det gurkstavar som jag dippade i Philla, smakar godare än vad det låter :P

Nu ska jag dock lägga mig och vila en stund tror jag, har varit så sjukt trött dom senaste tre dagarna.. Tror det ständiga månadsbekymret är på G.. Gillas inte!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0