Trist med regn..

Så nu var man tillbaka i lägenheten efter en heldag i stugan med Vick och hundarna. Blev dock inte så intensivt solande då det blåste svinkallt ute och solen knappt var framme.. Trist, men vad gör man? Kommer förhoppningsvis fler tillfällen att steka fläsket i sommar! Så dagen har mest spenderats i soffan med ögonen på MTV movie awards, mmm lots and lots of eyecandy!
Fick även ett negativt besked från kirurgen idag, jag blir fortsatt sjukskriven till och med sista juni.. Som tur är på halvtid så jag kommer fortfarande jobba halvtid, men med tanke på att jag behöver cash så känns det sådär. Måste väl dock tänka på foten, och jag vill ju inget hellre än att den är fit for fight när det bär av till Magaluf och alla äventyr som väntar där. Så jag antar att jag får lyssna på farbror doktorn..

Till lunch idag stekte vi torsk som vi kryddade med salt, peppar och citronpeppar och till det åt vi en god sallad med bland annat babyspenat och avokado, inte dumt! Nu till middag blev det tacogratäng med sallad. Tror iaf att tacogratäng är ganska GIvänligt så länge man skippar chipsen, skulle väl vara tacokryddan som man kryddar köttfärsen med, men va fan.
Nu ska jag stöka bort och göra fint här i köket innan jag lägger mig och vilar ner maten. Kommer bjuda på ett recept med squashtagliatelle senare ikväll så håll ögonen öppna!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0