En operation, en skruv, ett gips, 2 månader sjukskriven!

Så ligger det alltså till. Mitt klumpiga jag halkade och bröt  fotleden, konsekvenserna av det. Gips 6 veckor och sjukskriven 2 månader, surt.. Mina dagar lär därför bestå av, TV, böcker, datorn, återupptagande av bloggen, tripp med rullstolen och mycket film! Så om någon har tråkigt någon dag, tveka inte att höra av er!

Hänt lite annat spännande i mitt liv faktiskt, åker till Magaluf den 5 sept. och utbildar mig till bartender! Jepp sånt äre, är sjukligt taggad och de andra jag ska åka med verkar jävligt coola så det blir nog snorbra! Dock ett tag kvar innan september, men förhoppningsvis går månaderna fort!

Ne nu vankas det tydligen våfflor hör jag min farmor säga, är ju faktiskt våffeldagen idag för er som inte visste.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0