Dålig tajming!

Det kan man verkligen säga.. Var som tidigare nämnt och gjorde ansiktsbehandling och en massa annat grejs förra veckan. Köpte även då en massa hudprodukter som jag älskar men som jag inte har råd att köpa jämnt, utan det blir när man har extra cashflow. Det negativa med dessa produkter är att när man inte använder dem kontinuerligt utan låter det gå X antal månader mellan varje gång så reagerar huden extra mycket på produkterna och till en början kan det ploppa upp en liten finne eller två som när huden vant sig vid produkterna lägger sig och man får istället strålande hy. Detta har självklart hänt just nu, två dagar före min födelsedag och tre dagar före födelsedagsfesten! Förhoppningsvis hinner det lägga sig innan the big day, annars funderar jag seriöst på att skippa min redan inhandlade maskeradräkt och anlända som prickigkorv istället.. Jävla bajs. Blir att lägga foundationen med kliniskt ren svamp nu varje morgon, och vara extra noga med insmörjning. Får tänka positivt, kommer se strålande ut på min födelsedag!..

Nu ska jag laga middag, Couscoussallad står på menyn idag. Gött!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0