Det blev lite smått och gott..

Här kommer bilder på det jag inhandlat idag. Ganska nöjd är jag över dagens inköp, dock hittade jag inte skorna jag letade efter, men det blev ett annat par!


                   Tre fina armband samt ett flätat diadem (HM)


          Svart paljettväst, Turkos klänning, Rött oversizelinne
(HM)


             Svart tights och strumbyxor samt örhängen
(Vero Moda)


                 Svart mockaväska med fransar och nitar
(Bianco)


                    Bruna gladiatorsandaler med nitar
(Din Sko)

Inhandlade även en ny mobiltelefon, den kommer dock inte förrän om 10 dagar. Blev en Sony  Ericsson W715 i svart och rött, riktigt snygg. Verkar även vara en riktigt vettig telefon för mig som var ute efter en walkman då jag varken har mp3 eller ipod, och samtidigt funderat på att skaffa en ny telefon. Så förhoppningsvis blir jag nöjd med den nya phonen..
Ne nu är jag riktigt trött efter en heldag i Umeå samt städning av lägenheten, så nu ska jag lägga mig och fortsätta på Stieg Larssons första bok som jag för tredje gången påbörjat..

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mums

Älskar Diademet, vill köpa löshårsflätadiadem som finns på Glitter:D

Mkt fina saker.

2009-05-10 @ 16:37:49
URL: http://madebym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0