Mariélle, Melle, Mellwindow.

Har precis kommit hem efter en mycket trevlig kväll med den älskade människan Mariélle. Vi har handlat, lagat väldigt god mat, pratat massa strunt, varit på loppis samt sett en väldigt klurig film, dock relativt bra. Jag gav även Melle en försenad inflyttningspresent slash för tidig födelsedagspresent, gillar inte att vara i tid haha. Hon fick iaf två väldigt vackra skålar med blommigt motiv på, tre kokböcker en för kycklingrätter, en för Thailändsk mat samt en för Fransk mat. Hon fick även en väldigt somrig blombukett. Ibland är jag ganska bra på att hitta födelsedags/inflyttningspresenter. Hoppas hon får användning av det :)

Nu är jag som sagt hemma, Vick sitter i min soffa och vi ska snart se That's amore, egentligen endast för att vi råkade se det igår och såg att det i dagens program skulle bli världens jävla catfight! You don't wanna miss that!
Så ska joina henne i soffan nu och chilla ner innan det är dags för sängen.


   Couscoussallad med bla. Mozzarella och lufttorkad skinka.


                     Vacker flicka. Med lufttorkad skinka?!

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

Älska presenter älskade du :) Middagen blev även min frukost idag. Tobias tyckte att det var "krusidull-mat" men då är han ju husmanskostens fader också.

2009-05-08 @ 08:14:50
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0