Trevlig dag

Inget regn idag, väldigt trevligt. Har hunnit med en stadsrunda med Vick där jag inhandlade lite smått och gott. Kom även precis hem från lunch på Lilla B som avnjöts med den gode vännen Marcus. Blev salladstallrik, mycket gott! Nu sitter jag bara och kikar i Lycksele bladet och väntar på att klockan ska bli fyra så jag får fara och hämta upp min käre vän Mariélle så vi kan fara och handla. Ska laga middag tillsammans ikväll och prata en massa strunt, fömodligen gå igenom en massa inför den 22 maj också. Måste dock få in lite fler anmälningar för att det ska kunna bli något, så kom igen och anmäl er nu för tusan!!


När man trivs med livet hör man fåglarna sjunga och känner hur blommorna doftar. "tredje klokboken"

Sköt om er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0