UNDERBART!

Jag hittade kabeln till kameran! Som jag har letat den jäveln, vart hittar jag den då? Jo i min brors skrivbordslåda?! Frågan är hur den hamnat där.. Spelar ingen roll för nu hittade jag den iaf. Var väldigt nära på att ta bilen till Audio Video eller expert för att se om det fanns möjlighet att införskaffa en ny. Fick jag spara in den utgiften iaf.

Ska bara få någon snäll människa att fota den nya tatueringen, då det är lite svårt själv med tanke på vart den sitter. Sen ska jag visa er alla hur underbart vacker den är.
Kan ju dock visa er vad jag haft för mig annars idag, förutom att leta sladd.

Druckit den nya, mycket goda funlight saften, Wild strawberry Watermelon. Samt läst veckans nummer av Sofis mode.
                  Läst veckans nummer av Sofis mode.
                       Samt druckit god Funlight saft.


      Nördat mig igenom mängder av olika, mycket trevliga,
                                 webbsidor på internet.


Min dag har med andra ord varit väldigt lugn.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0