Vilken kväll!

Gårkvällen går bara att beskriva med ett ord: Oförglömlig. Helt sjukt, var grymt länge sen jag hade så jävla skoj, tror jag gick runt med ett leende på läpparna hela kvällen. Vill tacka alla som var där och gjorde kvällen så jävla grym som den faktiskt blev, vist det kom inte så mycket folk som jag hade hoppats eller trott, men det gjorde inget för det var så jävla härligt folk så allt blev lyckat i alla fall. Fan vad jag svär i dagens inlägg känner jag. Är bara så grymt glad att kvällen blev som den blev! Dock är ju jag världens klantigaste människa så jag glömde min kamera hemma! Jag vet, sånt glömmer man inte när det är maskerad, men joo, jag lyckades. Så tyvärr kan jag inte bjuda på några härliga bilder än, ska dock försöka ragga upp någon som var flitig med kameran.
Städningen och baksmällan idag var ju dock inte fullt lika rolig, men nu är det gjort och att kvällen blev så otroligt lyckad väger tyngre, och det var tamme fan värt att städa i fyra timmar idag!
Och jag är en lycklig jävla 20åring som just börjar leva mitt liv!!
Dessutom har jag perfekta bröst ;P (made my day)

Sköt om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0