Snyftande leende.

Det är med blandade känslor som jag idag gjorde mitt sista pass på det stället som över ett år varit min arbetsplats. Tråkigt för att jag helt klart, verkligen, definitvt kommer sakna alla min underbara och älskade arbetskamrater. Fast egentligen gillar jag inte att kalla dem för arbetskamrater, vissa av dem känns nämligen som mer än bara arbetskamrater, vänskapsmässigt alltså. Skulle inte ha något emot att ta en fika eller luncha med någon/några av dem. Härligt för att jag verkligen, definitivt inte kommer sakna jobbet i sig, vårdare på ett äldreboende är helt klart inte min grejj. Så på lördag bär det av mot nya äventyr, jag är nervös, känns knepigt. Jag brukar aldrig vara nervös över att resa iväg, men nu pirrar det lite i magen kan jag lova. Men det går nog bra, jag ser verkligen fram emot det!

Bjudit över farmor på äppelpaj ikväll så är väl bäst jag kollar till den nu så den inte bränns upp..

 

Sköt om er.


Kommentarer
Postat av: M

Spännande.

Ring mig snart!!!!!!!!

2009-09-01 @ 00:47:13
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Vick`s mamma

Hej Tess!

Lycka till och ha det så härligt där i värmen.

Sköt om dej.

Kram/Lotta



2009-09-01 @ 19:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0