Det är den 16 februari och det är måndag..

Och jag är ledig. Känns skönt att vara ledig en måndag, händer inte allt för ofta. Dock väntar 11 arbetsdagar i sträck från och med imorgon, känns mindre skönt. Idag har jag tagit det riktigt chill än så länge, vaknade vid halv 9 då min syster knackade på dörren innan hon skulle fara till bussen för att åka hem till ske-å igen. Sen har jag legat och haft det mys under täcket ända tills nu, helt underbart skönt.

Idag ska jag leta åt färg och måla min rumsdörr, på insidan alltså. Är lite less på att vara tjejen med den blå dörren (observera då att resten av rummet är en väldigt ljus cremevit färg) så idag får det bli ändring på det. Sen hade jag tänkt mig ner på åhléns för att hitta några fina ljuslyktor, heter det väl?, och ställa på mina fina hyllor som jag (pappa) satt upp igår, börjar bli riktigt mysigt här nere i min lilla vrå, I love it! Skulle dock älska det ännu mer om jag hade en alldeles egen lägenhet som såg ut så här, men dessvärre är det än så länge bara mitt vanliga flickrum som jag försöker styla så det ser fierce ut. Egen lägenhet kommer väl så småningom. Nu känns det dock som att det börjar vara dags för något ätbart.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0