lite för mycket

Mhmm, blev ungefär en flaska vin och en cider för mycket igår. Vi hade sagt att vi skulle ta in en flaska vin att dela på, oj ganska snart blev det visst en flaska till, oj när även den var urdrucken blev det visst två cider också. Huva. Kändes imorse kan jag säga både i plånboken och i huvet, även viss ångest. Man säger mycket dumma saker efter två flaskor vin har jag upptäckt. Men men gjort är gjort, sagt är sagt går inte att göra ogjort eller ta tillbaka det man sagt. Eller nog kan man väl ta tillbaka det man sagt men innerst inne är väl allt man säger på fyllan sant, sånt som råkar komma ut som egentligen aldrig borde komma ut. Men men, orkar inte med en massa ångest.
Ska även jobba ikväll, känns faktiskt inte så drygt som jag trodde det skulle göra, när jag insåg att det redan är torsdag kändes allt mycket bättre. Nu är det mest ordbajseri, så ska slänga mig i soffan ett tag till innan jag börjar.

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Mariélle

åh bajsa bajsa bajsa vi måste prata.

2009-07-18 @ 23:49:30
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Ja, blir det fylleprat kommer jag förmodligen vara arg som ett bi och vilja ta ihjäl någon, så jag ringer dig i veckan!

2009-07-21 @ 17:52:55
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0