Semester bilderna

Ja ni läste rätt, nu har jag tagit tummen ur och lagt in alla bilder från min kamera! Så jag lägger upp ett litet kollage med massa bildern från hela sommaren, så nu får ni något att kika på.

                   

Har många fler bilder på alla djur, men alla kanske inte är så galet tokiga i djur och älskar djurparker lika mycket som jag, så jag valde bara mina favoriter. Bilderna börjar i alla fall med lite lata sommardagar i stugan på glasverandan med en bra bok. Har även avnjutit några fina sommarkvällar i goda vänners lag, här i djupskolavan med Vick (hon kommer förmodligen döda mig för denna bild, men det bjuder jag på å hennes vägnar ;P). Mina flygbiljetter till Maggan har anlänt! Har även blivit en del fisketurer med pappa och Elvis, fått upp en och annan ful fisk. Därefter följer bilder från våran minisemester på Frösön, då vi bodde i det där blåa huset högst upp på Frösön, underbar utsikt vill jag lova! Gick på Frösö Zoo därav alla djurbilder, jag och syster kom fram till att tigrar och zebror är riktigt snygga djur, inte många djur som är snygga, de flesta är söta men dem är fan i mig snygga. Tycker även den Thailändska skyddsängeln var lite fin, speciellt fint var att det stod en sådan ängel inne hos alla djur, som för att skydda dem. Spindeln är nog min favorit, trodde dock man skulle få hålla i den men det fick man inte.. Avslutar med en bild på min kära mor och far, mycket kärlek!

Ha en fortsatt underbar sommar, det ska jag nämligen ha!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0