Det är dåligt väder idag

Men det gör inte så mycket, det regnar åtminstone inte. Idag är det förövrigt lördag för alla som inte viste, inte vilken lördag som helst dock, är nämligen Nationaldagen idag. Grattis Sverige! Eller nått?..

Idag är också min fridag vilket betyder att jag får äta som jag vill, det är ganska bra att ha en sådan dag varje vecka och varför jag har valt lördagar är för att man då känner motivation under resten av veckan att verkligen hålla fast vid att äta nyttigt så att man verkligen känner att man förtjänar den där fridagen. Sen måste man belöna sig själv ibland, annars tappar man motivationen och allt går åt helvete. Till frukost idag blev det ändå hyffsat GI vänligt, blev ägghack med kräftstjärtar, fast jag åt grovt bröd till så det var väl där det sket sig. Men som sagt Lördag = Fridag.

Ne nu väntar duschen!

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0