Hundvakt hela dagen

God morgon världen! Haha jag är världen sjukt dålig, var helt slut på när jag skulle kliva upp imorse och bege mig ut på cykelturen, så guess what? Jag somnade igen och vaknade nu istället.. Jaja sånt som händer, jag har hela kvällen på mig att ta igen det. Dessutom verkar det blir riktigt fint väder idag så förhoppningsvis håller det i sig även ikväll.

Är som sagt hundvakt idag så jag och Victoria ska packa med oss bikinis och kanske köpa med oss en sallad till lunch? Och bege oss ner till min stuga så att alla hundar får springa som dom vill, jobba på brännan för våran del ;) Alla blir nöjda och glada!

Men nu blir det att laga till frukost, funderar på ett kokt ägg och makrill i tomatsås, tonfiskomelett och sallad eller ett stekt ägg med en halv chorizokorv..? Lutar mest åt det första faktiskt.

Kommer med dagens tips lite senare!

Sköt om er.


                   Lillkillen tycker det är skönt att sova på bordet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0