Jag vill ha.. ha ha ha!

Blev något fel, så dagens tips inlägget kom inte ut förrän nu. Äsch ni får två inlägg på raken..

Jag vill ha kläder från nelly, skor från brandos, en bil, eget hus (årminstone lägenhet) och mycket pengar på kontot.

Middagen blev helt underbart god, lax med fetaoströra är nog det godaste man kan göra av lax, mums.
Förövrigt så ska jag och syster till Vindeln ikväll och ev. köpa en byrå att ställa i sovstugan som pappa har byggt åt oss nere i stugan, ett litet eget krypin kan man säga. Har tänkt ta bilder och lägga upp, lite före och efter bilder då allt vi har hunnit göra är att måla taket, väggarna och golvet vitt, det ska nämligen vara marint tema har vi bestämt. Men jag ska försöka åstadkomma några schyssta bilder att lägga upp innan vi börjar möblera. Tror det kommer bli riktigt mysigt.

                                           
Det ser kanske lite görigt ut men jag kan lova att det var "go'are än snore" som min käre far skulle ha sagt. 
                                          

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Hazel

Jag äter ofta lax med sallad. Det är ju så grymt gott. Fast jag har aldrig provat fetaostöra. Hur gör man de? :)

2009-06-09 @ 19:02:45
URL: http://hastrom.blogg.se/
Postat av: Hazel

Ja det tro jag säkert att det är! :D Jag ska prova det till veckan :)

2009-06-09 @ 23:24:16
URL: http://hastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0