Mitt tips funkade i alla fall för mig

Jajjemän, veckohandlingen igår blev inte mer än 260 kr istället för 680 som förra veckans handlingen gick på. Och det tack vare tipset som jag delade med mig av igår. Gårdagens middag blev däremot inte så väldans lyckad.. Gjorde Auberginegratäng som så klart finns i Våra bästa GI-recept av Ola Laurtiszon och Ulrika Davidsson, det lät så himla gott när jag läste det i receptboken, men i verkligheten var det inte fullt lika gott.. Mynta är helt klart inte min favvokrydda tydligen, tror aldrig jag smakat mynta förrän igår. Usch..

Nu ska jag dock skynda mig att kasta i mig frukosten, som idag består av 2 ägg samt en burk makrill i tomatsås, och sen skynda mig iväg till mina underbara arbetskamrater, love them! Kommer definitivt att sakna dessa underbara människor när jag lämnar stället den sista augusti..
(ska bli bättre på att lägga upp bilder, jag lovar!)

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Rekommenderar du den receptboken med GI-recept? :)

2009-06-24 @ 21:59:13
URL: http://xjosefinex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0