Ny vecka, nya tag

God morgon! Nu är det som sagt ny vecka, snart tar alla förmodligen väldigt glada människor studenten, är ju nämligen studentveckan. Skulle gärna göra om min student.
Nu sitter jag iaf och planerar handlingslistan för i veckan, går riktigt bra och jag tror inte det blir lika dyrt som förra veckans handling.. Det är enda nackdelen med att äta GI mat, det är en ganska dyr livsstil när det kommer till att handla maten. Min förra veckohandling gick på nästan 700 kr och det enda jag handlade i riktigt matväg om man säger så var en påse frysta kycklingbröst. Resten var typ grönsaker, och en massa tillbehör. Men som sagt, den här veckan verkar det inte bli lika dyrt, förhoppningsvis.. Inte har en fattig människa som jag råd att äta mat för typ 2800 kr/månaden, hell no!
Ska jobba idag också. Är ju som sagt halvtidssjukskriven så jobbar bara fyratimmars pass och inga helger, känns dock lite surt, går miste om en del pengar, men vad gör man?

Har börjat prata med en super trevlig tjej nu som också ska till Maggan och gå samma grupp som mig, verkar stört skön! Dessutom verkar hon vilja allt som jag vill så förhoppningsvis slår vi följe efter utbildningen och drar ut i världen, vore awesome! Längtar som en galning till 5 september, alla som ska med verkar som riktigt sköna människor så ska bli kul att träffa och lära känna alla.

Ne nu ska jag slutföra det jag påbörjat.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0