Fantastisk..

Är min nya tattoo. Blev fruktansvärd nöjd, och det känns underbart att ha mina syskons namn på min kropp för evigt skyddade mot allt ont under mina vingar. Ingermar Emmoth är grym och gjorde ett grymt bra jobb igår jag är honom evigt tacksam för att resultatet blev som det blev!

Måste verkligen göra en kraftansträngning och försöka hitta åt min kabel till kameran så jag får vissa er konstverket. Men även så att min blogg blir lite roligare med fler bilder! MÅSTE hitta den idag!

Vad kan jag mer berätta... Min fot börjar bli min vän igen, jag kan gå utan kryckor, jag kan köra bil. Jag kanske kan cykla, har inte provat än :P Så det känns underbart. Allt i mitt liv börjar kännas underbart! Vårkänslor kanske?

Idag tvättar jag och är duktig, men måste som sagt leta åt kabeljäveln... hmm. Undra vart den kan vara. Om man ändå viste det man inte vet..
Ne ska leta nu.

Sköt om er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0