GRATTIS MARRRIÈLLE!

Idag fyller Mellsson 20 år, grattis grattis grattis!

Idag är det lördag och jag sitter och äter naturell yoghurt med müsli, intressant va?
Nee, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Ska ner på stan snart med Vick, kika på bikini och lösögonfransar och grejer. Maskeraden närmar sig med stormsteg! Ska även på födelsedagsfika hos Melle, hon har dock fått sin present redan så idag får hon nog bara en blöt puss och kanske en liten chokladbit.
Ska förövrigt sälja min telefon nu när jag fått min nya! Så om någon är intresserad av en Sony Ericsson k800i cybershot, släng in en kommentar :) Ligger även ute på blocket med bild och grejer..
Nu ska jag dock göra lite mer iordning.

Sköt om er.

P.S Håller tummarna för Finlands bidrag i Euron ikväll! D.S

Kommentarer
Postat av: Mariélle

WOWOWO GRATTIS TILL MIG OCH SNART TILL DIG ;)

2009-05-16 @ 19:41:37
URL: http://mariellenorback.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Ja men, det lilla håret på snoppen som blir blött när de kissar. Kisstoffsen :)

2009-05-16 @ 19:42:09
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0