Ny familjemedlem.

Måste skriva och berätta samt lägga upp en bild på våran nya adorable familjemedlem. Ikaros! Uttalas Ikaråss, typ..
Syster och jag var i Vännäs i Söndags och hämta hem den lille, helt galet söt är han! Han och Alexis blev bästa vänner på en gång, vilket är en ganska betydande faktor då de två ska leva tillsammans resten av deras liv. Lyckat lyckat. Så sen i Söndags har det mesta kretsat kring denna lille varelse, med bus, kisstorkning, massa mysande och pussande. Kommer som sagt en bild på darlingen här nedan.

Kommer även, äntligen, lägga upp en bild på tatueringen. Nu när jag äntligen fått någon som tagit bilden ska den självklart upp för allas ögon att beskåda.
Har kommit in i någon sorts shoppingmani nu igen, shoppar som en galning! Var i Umeå i Lördags och då blev det som ni såg en del shopping, inte överdrivet mycket.. Nu har det dock eskalerat en aning.. Idag har jag nog beställt kläder och accessoarer för ett antal tusenlappar, det bara flyger iväg i samma takt som knapptryckningarna. Ojoj, måste skärpa mig.. Har ju faktiskt en Magalufresa att spara pengar till, så nu får det vara nog!
Nu ska jag dock hoppa i säng, inte mycket sovande nu för tiden då den lille sitter i köket och gråter på nätterna för att han inte vill vara ensam. Måste dock lära sig..




                    Myspalten! Trött blir man också av att vara så liten.



             Kameran gjorde den inte rättvisa..
                  (Sitter på högra revbenet)

Sköt om er.

Kommentarer
Postat av: I

Underbar puppy, underbar tat :D

2009-05-13 @ 12:57:18
URL: http://chicksan.blogg.se/
Postat av: M

Åhh va fiiin Ikaros är! Me likieee :D

2009-05-13 @ 21:03:37
URL: http://madebym.blogg.se/
Postat av: Mariélle

Lille pruppen, vilken söt snopp han har. Gillar kisshåret :P haha

2009-05-15 @ 23:53:12
URL: http://mariellenorback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0